05,05,08

I won't worry my life away.

Ny vecka, ny inställning till livet :)
Måste säga att det har varit lite jobbigt på sista tiden, men nu har jag vaknat på rätt sida om sängen igen och är back on track!

Ska till att börja med tacka för valborgs! Var mycket trevligt även om vi bara tog de lungt och umgicks, men det kan vara skönt ibland också :) trevligt att få se vart elin bor äntligen ;) HAHA ute i skooogen :O?
Och jag och sofia som hade tänkt att gå dit... från A-torp.. vi hade inte kommit fram i år som josse sa. Men gullig som hon är så kom hon och hämtade mej medans Ida tog sofia på sin röda men dock just nu lite skadade moppe.
btw, klarade moröbacke sej genom natten?.. ingen skogsbrand lr så?... me tanke på vilka saker vi smällde i luften.. hahah och kan ju medela att jag inte hade något med det att göra ;)


Alltså åh, jag är så glad idag :D och ändå har jag haft både historia prov Och nationellt prov i engelska, men seriöst jag bryr mej inte, jag är glad endå :O hahah det  måste varit för den där gröten jag åt i morse (A) Ja ni hörde rätt.. gröt ! Seriöst snart börjar jag väl dansa på skrivbordet lr nåt, mihihi :) just nu lyssnar jag på Yolanda Adame - I Believe (honey ST) samtidigt som jag pratar med warg. Man blir typ peppad på att klara av allt här i livet när man hör den låten :) föresten, guldstjärna till warg, han får mej alltid glad och att börja skratta. Har verkligen behövt det senaste tiden.


Sen så måste jag ju få ge Världens största plus till min pappas tjej Mia !
Den människan är seriöst helt underbar, kunde aldrig önskat mej en bättre låtsas mamma eller låtsas syskon för den delen heller. Dom är bara bäst, jag älskar att vara hos dom, jag blir alltid så himla glad :) Så tack för att ni finns.

___________________________________________________________________________________________

Simon (L)
Det finns många som är bra, men ingen är som du. Du är finast av alla och jag älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Ida

trevligt att ha den glada emelie tillbaka! :D

2008-05-06 @ 20:20:39
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0