31,05,08

min solstråle

Allt känns lite bättre nu :)

Vårkonserten i torsdags gick ju faktiskt helt okej för oss i musik 1:an, även fast vi skulle göra konstiga saker ;P
men men sånt man får ta när man är estetare lr  hur ;)?
Måste då säga att Sandra Widman, Linda Åldahl, Linnea Ögren och Maria Brännström var super duktiga när dom framförde sin egen skrivna låt "The colours are changing" , tror jag att den hette?, Hursom helst så ägde dom ut alla :D mihih

http://youtube.com/watch?v=Y8QuMSePZU8

Nu sitter jag och väntar på att Simon ska ringa, vi ska ses en stund innan Lina och Joel kommer, då blir det minigolf och kanske volleyboll senare på kvällen :D känns perfekt när vädret är bra och humöret är på topp och allt :)! Sen om jag är duktig på minigolf är ju en sak som vi inte alls behöver uttala oss om tycker jag, men skit samma de är rätt skojj=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0