17,10,08

Plan B

Okej sjömans klänningen blev tydligen skrotat, mia trodde den var för svår att sy plus att hon riktigt gillade att den var så avslöjande..... men jag har kommit på en ny idé som nog också borde funka. Flygvärdinna. tror inte de är så många som tänkt på de? Jag har nämligen redan en svart tight kjol, det enda som behövs är en vit shorta, en röd scarf (att knyta runt halsen)  och försöka jaga någon flygvärdinne liknande "mössa". Blir att dra iväg till kupan och leta det sista tror jag, brukar finnas konstiga saker där till bra priser :)


Ja jag hade tråkigt och ritade dit min flygvärdinne dräkt över den förra som var blå. Tror faktiskt det där kan funka riktigt bra? Blir rätt lätt att fixa iaf, måste bara vara försiktig så det inte blir för propert och dressy så ska det nog gå bra?

Ikväll blir det iaf att umgås med warg, poppe och hans tjej :) blir trevligt, äta tacos och spela gh osv. Får inte missa bussen igen bara haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0