21,10,08

Now I know

Eos veckan nu som sagt, är trött i huvet av alla diskutioner osv. Fick ett uttbrott på en lärare också, blev så arg, klarade inte av att hålla tyst längre. Sa de jag tyckte och gick sedan därifrån, hon kom strax efteråt svansandes eftermej och var rätt mesig. Hon trodde nog jag blev riktigt arg på riktigt. haha. Men annars äre rätt kul på eos:en, fast man saknar som resten av klassen :(
Men Emma (btw lycka till ikväll ;))hade en ide om att vi skulle ses hela klassen och hitta på något på fredag, tkr jag va en bra ide! vad säger ni :)?

Ikväll vare tänktatt linnea skulle komma och lira gh med mej, men blev tjaffs och bestämt att ta en annan dag ist, kanske torsdag? Var synd iaf för nu sitter båda 2 på var sitt håll och har trååkigt :( menmen nu ska jag ta och ringa sofia, höra hur det går för henne.


Gulligaste jäntorna i bersbyn må jag säga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0