24,10,08

It's all about myspys

Så, nu har jag äntligen hittat skor ! Beställde från www.zoovillage.se.



Måste ursäkta för att jag inte hann skriva nånting igår men jag var helt slutkörd efter dagens upptåg att jag helt enkelt inte orkade. Sen när jag väl slitit mej upp från sängen skulle jag åka vidare till Ida. Men innan jag berättar vad vi gjorde kanske jag borde säga hur det gick med våran "föreställning" som vi hade igår på vintergatan

SKIT.
Precis så dåligt gick det.. iaf i början för det var ingen som fattade att man skulle gå omkring i korridorerna och se allt. Utan dom ställde sej runt mitten partiet på vintergatan (vid h&m, Lindex och ica). Så därför såg dom ju bara hälften av det som hände och hela poängen förstördes.. ååh. Men det gick bättre och bättre för varje gång och sista gången gick det faktiskt helt okej men ursch vad sura vi alla var, haha. ingen va så peppad längre mendet gick ju och nu är det över :) måste säg att det har varit rätt kul ändå. Man har ju fått lära känna nytt folk. Kommer faktiskt sakna endel. Fast jag klagar ju inte över att vi har lov, dessutom har jag saknat våran klass väldigt mycket också.

  

Men nu ska jag berätta vad jag och ida hade för oss igår. ROCKBAND !!
För er som inte vet vad det är så är det en uppföljare till guitar hero fast med trummor, bas och sång till. Så man kan spela 4 st samtidigt, som ett band. Huur kul som helst! jag trodde att trummorna skulle vara svåra och konstiga men det var super roligt. Måste fara dit och spela snart igen ;) sen måste jag ju få skryta med att första låten jag sjöng på det igår fick jag 100 % på ;) hehe.


Ida tog kort när vi rockade loss igår, ska lägga in sen ;)

Ikväll blir det nog tjejerna hos Sandra, annars får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Ida

gissa vad jag ska göra nu? spela rock band! ;)

2008-10-25 @ 22:47:17
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0