28,10,08

Van helsing och boda borg

Var ju tänkt att jag skulle hinna skriva en rad igår innan jag drog vidare till linda men det var väskor som skulle packas och recept som skulle skrivas ner så det hanns helt enkelt inte.

Igår blev det kina mat från wook and roll med pappa och sen drog jag vidare till linda och såg film. Det blev Van helsing och Silk. Den första blev jag rätt imponerad av, var mycket bättre än jag trott och tyvärr tvärtom med silk. Vad hände med att dom typ inte pratade nånting? Men aja vi hade trevligt ändå :) Linnea ö kom efter sin träning och gjorde oss sällskap. Problemen kom när jag skulle med bussen. Jag missade den kraftigt så det blev att sova över här ist. Vilket var mys :)



Och nu gör vi oss redo för Boda borg med tjejerna från klassen! Ska bli kul men jobbigt att det kostar 140kr för att det är halloween special :S.. de är typ spöken i banorna som ska skrämmas, huuuuga. Vi får väl se om jag överlever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0