30,08,09

No games, just sport





Matchen slutade 6-0 till sunnanå, och tjejerna var mäkta nöjda som ni ser.
Foto: Jag

Det har varit en ganska händelse rik söndag (med tanke på att det brukar hända absolut ingenting på söndagar) må jag säga. Först var jag på lilla systers fotbolls match och hejade mig hes samt fotade en heel del, önskar jag hade haft ett zoom objektiv så man hade kunnat ta lite mer närbilder. Sedan ikväll har jag varit och tränat med Ida på 360, dom har haft gratis hela veckan men jag fick inte veta det förän idag, men ett pass med barbell hann jag iaf med! Mina stackars armar är trötta.

Imorgon är det skola igen, huhu.


Kommentarer
Postat av: Ida

åh, så duktiga de var! jossan vill att jag ska fota någon match för henne också ;)

det var kul att träna! bara för dig att skaffa dig kort på samma ställe ;)

2009-08-30 @ 21:21:33
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0