01,02,09

The sun will shine again



  

Har ni sett hur fint väder det är idag? SOLEN är framme! Visst är det underbart :)? Så nu sitter jag och längtar till sommaren och utlandet, kan inte nån bara ta med mej till mallis igen? Den ön är typ det finaste stället jag nånsin varit på och jag skulle inten alls klaga om jag fick fara dit igen hehe. Men då ska man ju ha pengar för det också.. Får jobba som en tog i sommar och spara. Hoppas dessutom att det blir av att fara till Grekland med familjen till våren, det skulle vara huuur härligt som helst :D Men vi får ju se hur det blir :)

Snart ska jag och mamma ut och gå. Få känna solstrålarna i ansiktet för första gången på väldigt länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0