10,02,09

Värsta Schlagern



Japp imorrn är det dags! Självklart pratar jag om Schlager konserten vi musikare ska ha :) På bilden ovanför får ni se en smyg bild på våran ytterst ambitiösa scen, tusan podium och grejer ;)

Idag hade vi iaf soundcheck och måste säga att det gick riktigt bra! Känndes som att man verkligen kunde leva ut där uppe, blev super peppad :D Nu har jag dessutom lånat en svart  och riktigt snygg typ cocktailklänning av söta Ida för att ha på mej, våran ensamble kör på klassiskt med kavaj för killarna och klänning/kjol för oss tjejer. Tänkte be nån ta ett kort så ni får se hur jag såg ut, blir nog röda naglar och läppar till. Imorrn är det ju dessutom genrep typ hela dagen, alltså får ju dom som vill och har rast lr så komma in och lyssna i aulan, vad jag vet iaf? För så brukar det då alltid vara :) så hela utstyrseln ska på då! Hoppas att Ida ska kunna komma också, skulle vara kul :) Får hon se mej i hennes klänning också ;)

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

så kul! skulle vela vara med!

2009-02-10 @ 19:05:07
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

jag vill komma och se....min klänning :) och dig vill jag också se :)

2009-02-10 @ 21:40:25
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0