11,02,09

Hey ho, lets go


Kan ni se vad det står? Jo, självklart  MUSIK

Sitter nu och har Fota A, vi ska egentigen skriva om en valfri fotograf men jag är lite för taggad för att sitta och läsa fakta tycker jag. Kl 10.00 börjar träningen inför konserten ikväll! Tror vi ska börja med MUKO, (scen närvaro osv) sen har jag hört ryckten om att själva genrepet början kl 13.00. Har med mej klänningen och skorna (som jag för nån timma igår inte kunnde hitta:S), målade till och med naglarna igår ;) Hihi det ska bli så kul :D Lyckades förresten få med Ida, både hon och hennes lilla syster ska med :) Sen så ska poppe och warg också dit så jag ska be dom ta snygga konsert bilder med wargs monster objektiv åt mej! Blir att lägga upp ikväll efteråt :)

Nä nu ska jag försöka skriva lite om Irving Penn innan hela karusellen sätter igång.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du var bäst! <3

2009-02-11 @ 21:14:37
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0