12,02,09

Svar

Som sagt så skickade jag ju ett mail till blogg.se om hur dåligt sidan fungerar nu för tiden. Fick nyss svar och tänkte visa vad dom skrev.

Mitt mail:

Blogg.se fungerar så dåligt sen ni bytte plattform, det går nästan inte en dag utan att den är ur funktion på något sätt (att man inte kan logga in eller att det inte går att lägga upp bilder). Och nu känner jag att ni faktiskt får göra nånting åt det här för det är väldigt irriterande att man måste kämpa i flera timmar för att lägga in ett kort inlägg med bild. Snart orkar inte jag hålla mej kvar vid blogg.se utan byter om det inte blir ändring på detta för så här dåligt ska det inte behöva vara.

Deras svar:

Hej,
Vi håller på att lösa problemen och arbetar dag såväl som kväll med att hitta lösningar. Anledningen till senaste dagarna problem  är den enorma ökningen av nya bloggar och det åtföljande stora antalet inlägg.

mvh
/roland

Först kände jag mej ganska dum mot de stackare som verkligen kämpar med att få sidan att fungera som den ska, men samtidigt blev jag lite irriterad över de där med "Anledningen till senaste dagarna" , för det har ju faktiskt pågått i flera månader nu. Så ja, det är väl lite både och det där. Men tycker det var bra att dom svarade iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0