13,02,09

Schlager efter schlager



Sitter och kollar runt litegrann på kläder, självklart förälskar jag mej i saker från urbanoutfitters som tröjorna ovan är. Måste seriöst beställa därifrån snart för man hittar alltid en massa snyggt! Nu är jag dock lite för trött för leta igenom alla sidor allt för noga, men fastnade för dom två. Gillar speciellt dragkedjan som är på baksidan av ena tröjan som är helt enkelt svart på framsidan, lite rolig detalj.


Btw så kanske jag har glömt att säga vad jag ska göra imorgon? Jo ska se på melodifestivalen här i skellefteå! Alltså inte på teven då utan på isladan, live :) Egentligen ser man väl typ bättre på tv:n men trevligt iaf, plus att man blir bjuden så man lider ju inte av det. Ska ta med kameran min och försöka ta lite snygga pics därifrån så ni får se :) Men nu tror jag faktiskt jag ska lägga mej och läsa 4:e twilight boken. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0