18,02,09

Laughing with youre broken eyes



Foto provet gick väl sisådär idag, men försökte skriva så mycket som möjligt på alla frågor och sen finns det inte så mkt att göra annat än vänta och se. Gemun gick också bra, vi gjorde läxan just före och jag fattade ju faktiskt :O Haha är faktiskt inte så ofta jag gör det när de gäller gemu så.. ;) Dessutom gick pianon bra även fast jag bara tränat på läxan en gång, plus att jag glömde noterna hemma, jag är rätt duktigt jag..

Ikväll blir det ju efyran (som jag typ nämt femtielva ggr) och jag är rätt taggad faktiskt :) Hoppas iaf att de kmr lite folk. Och btw, vad hände med affichen?! Haha efyran hade satt upp en affich på atorp där det stod: Efyran presenterar Emelie Oreskovic och Linda Åldahl kl 19.00 den 18/2 lr nåt liknande. Råfult, brukar ju som aldrig stå uppe annars om det inte är nåt speciellt där som typ rock konserten, men aja var väl ambitiöst av dom iaf ;)

Kommentarer
Postat av: vikkie

eh yo :D

2009-02-18 @ 16:14:53
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0