18,02,09

I'll follow you into the dark



Alltså imorse när jag vaknade kunde jag inte röra mina armar, helt seriöst! I måndags var jag och pappa och styrketränade en stund, rätt kul faktiskt och jag hade ingen tränings värk alls igår, så jag var väldigt nöjd. Men då som sagt känndes det imorse istället, vädigt rejält dessutom! Men det är väl smällar man får ta om man ska lyckas bli lite biff ;) (för det är ju verkligen det jag strävar efter..)

Jaja, om typ 10 min har jag prov i Foto A och jag har ju då inte pluggat nånting, kommer att köra så himla hårt. Blir att boila som tuusan. Menmen finns inte mycket att göra åt nu, önska mej lycka till.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

svar: Jaadå, du har all rätt att avra nöjd :]

2009-02-18 @ 12:54:36
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: lisa

emelie gör en heather till mig!:$

2009-02-23 @ 19:23:37
URL: http://lisaalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0