19,02,09

The camera loves you!


foto: Jag
Modell: Ida

Som ni kanske minns var ju jag och Ida i studion på skolan idag och fotade. Det var sjukt roligt måste jag säga! Bilderna blev (om man jag får säga det själv) grymt fina och vi testade med olika ljus, avstånd, använde "väggar" osvosv. Vi fick till och med använda värsting kameran ;) Bilderna åker dock inte in förän imorgon på Foton så ni får se hur dom blev då, längtar verkligen att få se resultatet :) För det är ju ändå rätt svårt att se helheten på den lilla skärmen på kameran, så det blir spännande :) Btw så är bilderna ovan inte från idag utan förra gången vi fotade.

Något som däremot inte blir så spännande är engelska provet (som jag självklart har pluggat till..) och sången imorrn. Orkar som inte att jag glömmer alla mina grejer i bure nu när jag är i stan, blää, men kan som inte göra så mkt.

Just ja en sista sak, Jag och linda spelade ju på efyran igår. Det gick ändå bra men kom typ bara 20 pers så blev inte direkt jätte eggade av det. Men vi fick 250 spänn var före så vi var nöjda ;) Dessutom ska vi spela nästa vecka på en inackorderings middag plus för allmänheten på kvällen, kl19.00 så vi har tänkt försöka sparka dit lite mer folk den gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0