28,01,09


Night Flight


Foto: Jag, från våran schlager konsert

Haha yes jag var på högstadie disco igår ;) The Application och DJWILD spelade ju där så självklart måste man ju dit och stötta :D Och tro det lr ej men jag har aldrig haft så kul på night flight förut, måste bero på att man nu är äldre och inte orkar bry sej om vad alla andra tkr osv haha nämen kul vare seriöst, jag och maria dansade tusan hej vilt hela kvällen men vi gillare ;D Och självklart spelade de två banden riktigt bra, som vanligt :) Näe jag längtar tills nästa spelning, alltid lika roligt :D Btw så är jag ju DJWILDs nya simp ;)? rätt coolt om jag får säga det själv!

Jo just ja jag glömde, anton spelade på en röd gitarr med harry potter fastklistrat vid ena sidan, SNYGGT! Dessutom spelade han så att fingret började blöda och det syntes på gitarren efteråt vill jag lova ;)


Kommentarer
Postat av: Amdy

ursäkta men du kan aldrig bli DJ wild's true simp, för jag är det FOREVER!

2009-02-28 @ 19:29:49
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0