28,02,09

Sober



Sitter och försöker få till Linnéas blogg men det går inte så bra, det är en jävla vit rand som verkligen inte vill försvinna och jag förstår inte varför.. Men den ska nog försvinna så småningom, jag ger mej inte! Än så länge är jag nog ändå rätt nöjd med upplägget :) Måste dessutom få ut något vettigt av Lisas blogg också, tar tusan tid sånt här.

Imorrn blire att dra till pappa och jag hoppas verkligen han har fixat internet nu för jag kan ju inte vara utan det när jag ska försöka göra klart bloggarna.. så håll tummarna gott folk. Just ja, jag glömde säga att jag köpte en fin tröjja från JC idag, vit och blå randig, riktigt mysig och vårig :) Försökte också hitta ett par jeansleggings men dom enda fina jag hittade var för långa för mina korta ben :( Aja sånt som händer, skönt med sport lov iaf :)

Kommentarer
Postat av: Amdy

s; nej, finns ingenting att slåss om.

2009-03-01 @ 02:43:43
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0