12,02,09

backstage








Japp här kommer lite backstage bilder, hann tyvärr inte få tag i så många som jag velat meen så kan det gå ibland. Vi hade väldigt kul iaf :)

Idag har dagen bara segat sej fram, har varit trött och ofokuserad men det är väl inte så konstigt eftersom man var så överspidad igår hehe. När jag kom hem var det så fint väder att jag var tvungen gå ut och fota lite, blev mest frostiga bilder vilket ändå är rätt fint tkr jag. Tänkte lägga in bilderna sen. Nu sitter jag iaf och ältar över att mina sång noter inte kom med hem och jag har en läxa till imorgon.. Men går inte att göra så mkt åt det nu.

Just de, vet inte om jag berättade det men sist jag var på efyran och lyssnade på DJWILD så frågade dom (på efyran alltså) om inte jag ville komma och sjunga på café där nån gång och ifall jag hade nån som kunde spela till. Självklart drog jag med mej Linda i det hela (vi har ju ändå spelat tsm nån gång förut, vi är ett bra team hehe) så nu blir det av att spela redan på onsdag :O Vi måste typ öva som djur om vi ska hinna meen de blir nog bra :) vet dock inte om det är för vem som helst lr om det är nå special, åter kommer om det när vi vet mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0