07,07,09

Funny how it rained all day


Bild tagen från google

Har varit en mysig dag idag, trots regnet. Drog mig till stan för att fika med mia och dem andra. Strosade senare på stan en stund där jag hittade en sån där fläta som man kan använda för håruppsättningar, jätte bra färg och allt! Men förstås ska jag har för liten skalle för den, får se om jag lyckas lösa det på något sätt, annars får jag lämna tillbaka den..

Vid 5 mötte jag pappa på wook and roll för att äta lite mat och senare se på bio. När vi kom dit var kön helt sanslös! Gick ända ut på gatan, men vi stod snällt i kön för att få se ice age 3. Haha det var jag, pappa och 5 åringarna typ ;) Men rätt bra varen faktiskt, mkt bättre än 2an iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0