05,07,09

And it's driving me crazy it seems



Vet att jag sa för typ två inlägg sen att jag skulle sluta blogga ett tag, men det blir oftast så att jag blir sugen på att skriva just efter jag har skrivit sånt. Haha vet inte varför men hur som helst så sitter jag här igen.

Är det bara jag som inte gjort ett vettigt skit idag? Näe trodde väl inte det. Själv har jag sovit så klart, suttit framför datorn och sett film osv. Den enda  gången jag gick utanför dörren var när mamma frågade om jag skulle med och köpa godis, tackar man nej då? Nu funderar jag på att se en till film, lr kanske sova?

Dessutom har detta varit en sån där jobbig dag som söndagar oftast är, när man gör absolut ingenting och funderar en välda massa på nästan allt möjligt.. Fick veta en sak igår som borde göra mig glad, men istället har jag en orolig känsla i magen, varför är det så?.. Jag bestämmer mig för att ta det bekymret när det kommer, för just nu leker livet och det kan faktiskt bara bli bättre. Visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0