07,06,09

Put on your pretty lies, you're in the city of wonder


Foto & redigering: Jag

Satt nyss och lekte lite i photoshop som ni kanske ser? Tycker bilden blev rätt skön faktiskt. Men hur som helst så har jag suttit och gjort en ny design till marias blogg nu och är nästan klar, blev lite strul med profilbilden som jag tänker fixa imorgon ist (lr det blir ju idag då?). Så ni får säkert se resultatet då.

Timmarna närmar sig sakta men säkert mot konserten med kören och nån orkester tror jag? Kan då lungt meddela att ingen direkt ser fram emot det.. Alltså låtarna är verkligen jätte fina och så, men vi gör dom inte rättvisa. Ingen orkar engagera sig nog mkt för att det ska funka. Jaja vi får väl se hure går.. Som tur är äre ju i kyrkan, så det lär vara många äldre som lyssnar och tkr det låter jäätte vackert. Vi får hoppas på det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0