12,03,09

On and On




Foto: Jag
Modell: Linnéa Lundqvist
Smink: Jag

Här kommer en till bild på Linnéa från dagens fotografering, visst är hon snygg :)!

Sitter iaf och funderar på hur min nya blogg design ska se ut (för jag kan ju seriöst inte vara sämre än till dom jag gjort, haha). Eftersom jag älskar turkost kommer jag slänga in den färgen rätt mycket, förmodligen blandat med svart och vitt. Sen ska jag dra med mej Ida till Studion så får hon ta nya kort på mej (eftersom dom förra vi tog tyvärr blev lite väl mörka) och sen ska vi leka topmodell! Eller hur Ida ;)? Haha näe men ni kmr nog få se en heldel roliga idéer från oss framöver, vi har nämligen massvis av dom! Mm, spännande :)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha problemet är inte att vi har lite idéer iaf ;)

2009-03-12 @ 22:42:53
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: eelinjohanssson

snygg blogg! :)

2009-03-12 @ 23:19:31
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0