19,05,09

A long time ago



Idag började man som sagt 12.40, men eftersom jag skulle fara och söka jobb så steg jag upp vid halv 9 ist, menmen sånt får man leva med. Gick iaf inte så himla bra för mej, är väldigt sent ute så alla jobb är ju typ redan satta.. Får helt enkelt leva på pengarna som är kvar från förra årets sommarjobb och chilla med alla andra som är arbetslösa. haha jag tror på den här sommaren ändå :)

Hade dessutom termins idag (för er som inte vet så är det något vi musikare har för att se hur vi har utvecklats under terminens gång, jag som har sång som första hands instrument sjunger en låt för en massa musik lärare som ska utverdera en typ). Jag måste ändå säga att det gick helt okej faktiskt, inga större tabbar, tycker bara att jag kunde ha tagit i lite mera. Sjöng hur som helst en låt ur operan Figaros Bröllop som heter Lho perduta och är ,som ni kanske förstår på namnet, på italienska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0