26,05,09

Missing piece


Foto: Jag

Ett lite lustigt träd om jag får säga det själv, eller egentligen så är det som något sorligt över det. Men gjorde sej rätt fint på kort tkr jag.

Känns som att jag borde sova? Men jag är inte ett dugg trött utan snarare tvärtom, pigg och redo för äventyren som verkligen inte kmr inträffa ikväll. Funderar på att lägga mej i sängen och se en film, kan ju vara mysigt ändå :)
Imorgon blir det skola och sen hem snabbt som ögat och plugga matte inför provet på onsdag (huvva), har pluggat rätt mkt inför det så jag hoppas verkligen att det ska gå bra! Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Jossan

lycka till =)

2009-05-26 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0