27,05,09

KOMPIS DET GÅR BRA NU!!





Hotel Emerald!

Okej för det första trodde jag detta skulle bli en helvettes dag! Gemu prov + matte prov + gemensam sång, hur bra kan det bli liksom? Men vet ni vad :D?!

JAG KLARADE MATTE PROVET!! G I MATTE B, känns uuuuunderbart!
Gemu provet gick typ också bra, typ gemensamma sången med. Och sen efter det på mentorstiden så hände det, får ett sms av thomas (min låtsas pappa) där det står:

"Nu är det bokat, hotel emerald rhodos B) 10 juni"

YEEESSS! Fyyfan vad nice !! Jag och vikkan ska STEKA :D Kmr typ ha the time of my liiife den här sommaren! Det enda dumma är att jag missar skolavslutningen, lr ja det kan jag missa men kvällen med klassen kmr vara tråkigt att missa.. Fast fuck that, jag ska till Rhodos :D hihi kan inte beskriva hur underbart allt känns nu, har lyckorus i hela kroppen och typ ingenting kan göra mej ledsen nu! Alla stora bördor som jag har bärt på ett tag har lyfts ifrån mej och det känns wonderful :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0