31,05,09

Remembering sunday


Foto: Jag

Sry för dålig uppdatering men jag har varit hos sofia hela helgen och chillat :) Måste ju säga att vädret har varit heeelt underbart, kan ju lova att jag har solat och solat och solat ;) Måste ju grunda innan Rhodos!! Hehe nämen faktiskt, annars bränner man sej ju typ som tusan när man är där, och det är ju inge kul. Men fan vad nice det ska bli :D

Imorgon ska vi fara ut och paddla med klassen i typ ursviken? kan bli spännande må jag säga ;) synd att det typ itne ska bli så fint väder imorrn, trist. Kmr tyvärr inte ha med mej kameran och ta bilder, är lite för rädd att vi ska typ välta och förstöra min kamera. Det får verkligen inte hända, speciellt inte nu när vi ska utomlands! Så har vi tur kanske nån annan tog kort som man kan sno=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0