03,09,09

Chocolate



Där har ni en bild på hur färgningen blev (syns kanske inte jätte bra men ni får nöja er med det). Det blev inte världens skillnad men lite mörkare bara, dessutom får ni se min nya tröja från monki som mamma köpte åt mig igår :) hon är så snäll.

Har egentligen sovmorgon till kl 12.15 idag, men våra lärare bestämde sig för att ha mentorstid kl 09.20 i 20 min ist.. wii? Men jag bestämde mig för att fara hem efter den och bara ta det lugnt, orkar inte sitta på skolan i 2 timmar och göra ingenting. Skönare att vara hemma då!

Btw, det är 18 dagar kvar tills jag fyller 18 år ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Ida

Så.. vad önskar du dig? :) ditt hår ser fint ut!

2009-09-03 @ 17:42:02
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0