Warrior



Foto: Jag
Modell: Ida Nilsson

2 bilder på Ida från antika grekland temat, vad tycks :)?

Hej gott folk, idag är jag hemma pga sjukdom i form av förkyldning och feber.. Ursch ursch, hoppas det snart går över. Så just nu sitter jag i soffan med halsduk, filt, datorn och MTV, Video Music Awards som går i repris, blev hur glad som helst när jag upptäckte att det skulle gå idag! Så har jag nånting att göra tills alla kommer hem.

Måste tillägga, vad fan hände med Kanye West? Han var hur oförskämd som helst, tycker Taylor Swift förtjänade det priset!

Kommentarer
Postat av: irma

mkt snyggt!:)



Usch, det är alltid jobbigt att vara sjuk, hoppas du mår bättre snart

2009-09-16 @ 19:26:22
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0