I'm Back


Foto: Ida Nilsson

Ja, nu är det så här att det har börjat klia litegrann i fingrarna efter att få skriva av sig lite då och då. Något som jag inte har gjort på särskilt länge, det var ju över ett år sedan jag slutade skriva på den här bloggen och gick över till min och Idas gemensamma blogg helt och hållet. Men sedan hon flyttade till Stockholm (och vi i och med det har tagit en paus på vår blogg) började jag fundera om jag kanske skulle återuppliva min gamla kära blogg, så nu sätter jag väl tanken i verket och försöker få liv i den.

Hur som helst har jag tänkt fortsätta som vanligt, lägga upp foton, skriva om vardagen, planer, framtiden, händelser osv . Sånt som faller mig in helt enkelt. Mest för min egen skull, men alla som är intresserade är ju välkommna att läsa så klart.

Nu borde jag kanske berätta litegrann om vad jag har gjort under den här bloggfria tiden som har gått. Men jag tror det får bli vid ett senare tillfälle, det är ju faktiskt en hel del som ska berättas.

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0