Just Dance



Just nu spelas låten ovan på repeat i mina hörlurar! Imorgon ska Stina firas och självklart blir det utgång - Station efter det, måste säga att jag är sjuukt taggad. Är ledig hela helgen dessutom, kan typ inte sitta still, vill bara ut och dansa (dock inte i snöstormen..). För ni vet, jobbar man och sliter hela dagarna måste man ju få unna sig roligheter när man väl är ledig, och det är precis vad jag ska. Så jag hoppas ni andra tänker precis som jag;)

Ska försöka få någon vänlig själ att ta med sig kameran imorgon så man har något roligt att titta på dagen efter. haha.


Kommentarer
Postat av: Sofia

inno the feeling ;P

2010-11-26 @ 06:54:12
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0