Lite spontanitet


hahahah sofia, jag älskar din tumblr.

Blev impuls fest hos grannen igår! Var faktiskt riktigt nice, kul att lära känna nytt folk. Fick dessutom lära mig några nya festlekar som jag aldrig hört talas om, inte helt fel ;)

Idag har varit en väldigt lugn dag, for en sväng på stan med Samuel och lyckades faktiskt få honom att köpe en grön skjorta och en corallfärgad t-shirt! Ni kanske undrar vad som är så häftigt med det, men faktum är att alla hans kläder är svarta, gråa eller vita, möjligtvis med ett litet färginslag, that's it. Så jag försöker tvinga honom att köpa lite färg, han är ju så fin i det. Och idag lyckades jag.

Nu är jag dock ensam igen, Samuel har farit hem, han börjar jobba natt om 3 timmar den stackaren, tur att han trivs så bra. Själv ska jag försöka göra lite skolarbete och kanske se någon film, ska bara ta det lugnt i alla fall. Är ledig imorgon också, känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0