Someday


Foto: Paulina Pettersson

Mycket som händer just nu, hela den här grejjen med att komma in i vuxenlivet men samtidigt ha ena foten kvar med tanke på studentlivet är rätt överväldigande ibland. Man får ta en dag i tagen antar jag. Har sjukt kul på skolan iaf, älskar att vara där och umgås, lyssna kan vara väldigt trevligt ibland också (om det är intressant). Önskar bara man slapp tentorna och pluggandet hemma, hahahah yeah right, like that would happend. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det hela.

Snart är det sommarlov, jag längtar så jag tror jag dör snart. Men då ska det jobbas och tjänas pengar ett tag... Men efter Det så blir det utlandet!!!! Fråga mig inte vart, för det vet jag inte än, men ska bannemig fara från det här landet vare sig jag får med mig någon eller om jag måste åka själv!! Jag förtjänar det, mhmm.

Näe, nu blir det vampires.

Kommentarer
Postat av: viktoria

kör hårt, du är välkommen att hälsa på i Aussie :D

2011-04-14 @ 18:03:44
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0