Vårkänslor



Titta vilken vacker syn jag fick när jag vaknade upp i morse! Skulle kika ut för att se vad för väder det var och istället fick jag till min förvåning se GRÖNT GRÄS utanför fönstret!! Våren är här och sommaren närmar sig mina kära vänner! Fy så underbart. För om ni inte visste det så är jag en sådan där människa som går i ide under vintern och sedan vaknar till liv till våren

Hoppas på fint väder i morgon, för då ska jag sitta utomhus och plugga heela dagen lång. Då får jag jobba på brännan och kunskapsbanken inför tentan, inget dåligt koncept om ni frågar mig. Men bara därför lär det väl regna. Den som lever får se. Nu ska jag mysa ner mig med lite kurslitteratur i sängen innan jag somnar. mmMMmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0