11 timmar kvar




Klockan 05:30 går bilen från Skellefteå och ca 2 timmar senare förväntas vi vara på kallax flygplats där vi ska göra allt möjligt som man behöver göra innan flyget går och sedan kl 09.30 går som sagt planet till Turkiet. Vi förväntas vara framme vid hotellet ca kl 16.00, så frågan är om vi hinner sola och bada något eller om det blir att gå ut för en bit mat och andra roligheter. Man lär ju vara rätt trött efter flygturen, så det kanske blir en powernap i solen? Har inte riktigt koll på när solen går ner där, men vi lär ju bli varse.

Det roliga är att jag har varit supertaggad i flera dagar nu, men ikväll (då jag trodde jag skulle vara mest taggad) är jag bara trött efter allt packande, tänkande och dubbelcheckningar att jag liksom bara vill gå och sova. Vilket faktiskt är bra, för jag ska ju upp om ca 7 timmar. Så nu blir det sängen för mig, imorgon bär det av mot varmare länder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0