4 dagar kvar


Vackra Emma på balen
Foto: Jag

Eller, egentligen typ bara 3 ½ dagar kvar, men varför vara petig liksom? Har alltså bara 2 arbetsdagar kvar nu, jag känner som att den här oviktiga grå massan av dagar innan resan börjar bli lite mindre gråa och lite mindre massiga (inget riktigt ord, men kände att det passade). Kan inte säga hur fantastiskt bra allting kan kännas ibland alltså. Dock har Emma sprungit förbi mig med packandet nu, hon är nästan klar och jag är fortfarande kvar med bara kläder nedpackade.. Inte bra. Måste bättra mig! Hade tänkt försöka packa lite ikväll innan jag far till min kära pojkvänn för att mysa tills han börjar jobba imorgon. Känns skönt att vi hinner ses lite innan jag far i alla fall!

Något som dock varit konstigt för mig denna månad är att jag inte har fått mina räkningar utskickade till mig som jag borde ha fått. Två stycken har fallit bort, vilket inte känns så bra eftersom det är jag som får anmärkningar fast jag inte kan göra något åt saken. Men lyckades fixa det ändå som tur är.

Näe, om jag skulle försöka packa klart innan jag far iväg kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0