5 dagar kvar



Rhodos 2009

Det bästa med att ha räkna ner dagarna till resan är att jag slipper klura på rubriker. Visst är det bra att man kan glädjas åt de små sakerna här i livet ibland?

Pratade nyss med en extremt otrevlig kvinna på Ticket, snacka om att inte vara serviceminded.... ursch är typ varm i ansiktet utav ilska. Specielt när en lite orolig resenär bara hör om allt står rätt till med biljetterna (det kan väl inte vara så konstigt att fråga?) och så får man svar som bara ryker av "är du dum i huvudet" antydan. Näe fy tusan. Alla andra på ticket har ju varit så trevliga och snälla, menmen, på alla jobb finns det väl rötägg.

Frågan är om jag ska orka göra något vettigt så som att typ packa och dyligt eller om jag bara ska lata mig ikväll? Kände att det sista alternativet lockade extremt mycket. Näe, jag ska nog snart ta mig i kragen. I morgon blir det jobb på konsum igen och efter det är det bara 2 arbetsdagar kvar. Fyfan vad nice livet kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0