6 dagar kvar



Fick just en liten utskällning av Mia pga att jag är så dålig på att uppdatera. Och ja, jag har verkligen legat på latsidan. Men det har som inte känts roligt, har haft en massa annat för mig istället. Och det är väl egentligen bra? På sommaren ska man inte sitta inne vid datorn hela tiden, men visst, lite bättre hade jag kunnat vara. Ska försöka skriva lite innan vi far till Turkiet (för då blir det ju inte heller någon vidare uppdatering).

Som ni ser har jag en liten countdown till Turkiet nu, känns så himla sjukt att vi far snart! Idag är det 6 dagar kvar, och snart är det bara 5 sedan.. ja, ni förstår. Det känns så fantastiskt skönt att få fara bort och bara vara, njuta och leva som man vill i en hel vecka. Har faktiskt börjat packa redan.. haha känner mig jätte töntig som packar en vecka innan resan, men det kändes typ roligt. Så ni har alla kläder åkt ner i resväskan och ska fint få ligga där tills på söndag. Sedan har jag skrivit en fin checklista också (herregud, jag låter som min mamma..)

AAAAH JAG ÄR SÅ TAGGAD!!!! Ska bli brun, snygg och ha förbannat kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0