Having the time of our lives



Idag kom jag och Emma hem från Alanya och jag måste bara få börja med att säga hur fantastiskt och underbart vi har haft det! Kan inte riktigt beskriva med ord utan jag ska visa i bilder senare, men orkar inte lägga upp en massa just nu, ni får kika in på min facebook ifall ni blir för nyfikna.

Den här veckan har bara bestått av att leva livet, att få chansen att bara vara och må bra. Om jag skulle beskriva det med 2 ord skulle det nog bli med Disney frasen "Hakuna matata" alltså inga bekymmer. Fyfan vad gött vi har haft det. Känns tråkigt att de fortfarande är kvar medan jag sitter hemma i disväder. Huvva. Men det ryktas om återträff hemma i skell till hösten, låter awesome!

Sedan så blir det ju att flytta tillbaka till Umeå snart. Blir som pirrig i kroppen när jag tänker på det. Längtar så mycket efter staden och mina vänner. Tror det här kan bli en riktigt bra höst!

Kommentarer
Postat av: sofia

tur att jag kan logga in på fb dåååå!!!! :O:O:O men vad bra att ni haft det roligt!!! hoppas vi kan prata snart, ta hand om dig puss!

2011-08-29 @ 09:26:22
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0