Snart är sommaren slut



Det har varit en väldigt skön dag idag, jobbade 8 - 17.15 (typ som en vanlig dag!!!) och sedan for jag vidare till min kära vän Sofia Lindmark för en massa prat och mys. Det blir faktiskt oftast så att vi bara snackar när vi är med varandra, men det är rätt härligt faktiskt. Inget konstlat utan bara härligt prat om allt möjligt, jag gillar det!

Egentligen skulle jag ha varit ledig i morgon, meen så blidde det inte riktigt, en jobbarkompis hade minst sagt en kris som denne behövde lösa och eftersom jag var den enda kvar som inte jobbade i morgon får jag äran att spela hjälte. Börjar dock inte förän 12, så jag hoppas det är soligt och fint på morgonen så jag hinner ut i solen lite först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0