A ray of sun



Jag hade tydligen fått hela dagen om bakfoten, slutade nämligen kl 12, vilket var extremt skönt. Fint väder är det idag också, känner på mig att det här är en bra dag trots allt som ska göras. Så nu ska jag äta lunch och sedan egna mig åt mina studier resten av dagen. Kommer vara så skönt när jag är klar med inledningen till grupp arbetet och när jag har fått lite mer koll på allt inför tentan. Jag är hur som helst inte så nervös än, tror det kommer att gå bra, jag förstår det mesta och har ganska lätt att lära mig saker, så hittils går det då bra!

Förresten verkar det som att vi inte har någonting efter imorgon om vi är klara med grupparbetet. Det betyder en tidig hemfärd till skell, mysigt! Ska dock jobba i helgen, vilket inte känns superkul, men att få pengar känns så häääääääääääääääääääääääär bra, så jag är nöjd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0