Brevbärarinna?



Fara utomlands, någon?

Nu är jag äntligen hemma igen! Har varit i Bureå och jobbat, hade ju lite ångest över det, men var helt okej faktiskt. Ser dock inte fram emot att lära mig att hantera poststationen... alla verkar hata den innerligt, men men, kan väl bli spännande.. typ.

Har förresten kommit på att jag ska börja ta med mig kameran till skolan så jag kan få lite roliga kort på mina klasskamrater, kul va? Är övertygad om att de också tycker det ;)Hur bra jag lyckas lär vi ju bli varse om, brukar tänka att jag ska ta fram den, men längre än så brukar jag inte komma. Den som lever får se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Mike

Orlando på onsdag, funkar det? ;)

2011-02-14 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0