Hemma


Det blåste, Foto: Ida Nilsson

Snacka om intensiv dag! Upp halv 6, gå till skolan, föreläsning om etik till kl 12, sen arbetade vi med grupparbetet till kl 4 (Men nu är vi äntligen klara och det känns helt fantastiskt bra!), sen hem, packa väska, slänga i sig en tortilla, hoppa på bussen till skellefteå, plugga det sociala arbetets historia på bussen och tillslut sitter jag nu här och känner att allting är ganska bra. Hade tänkt hinna plugga lite till, men frågan är om jag orkar. Ska förhöra mig själv en sista gång innan sängen kallar och försöka sova gott istället. I morgon blir det dock andra bullar, plugg hela dagen, så att jag får ont i magen. Men det känns rätt bra ändå!

Jag har förresten helg nu! (om man bortser från att jag måste plugga ändå)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0