Myskväll



Snart ska jag och min kära vän Emma iväg på edda hallen för att simma litegrann, sedan blir det säkert hem och mysa. Ska bli trevligt att träffa henne! Det blir ju inte så mycket när jag har flyttat till Umeå.

Det är också synd att jag knappt hinner träffa någon nu när jag är hemma, måste plugga och jobba, livet är hårt, men jag är glad som får in extra pengar! Längtar dock litegrann tillbaka till Umeå, alla verkar ska fara och göra så mycket roliga saker medan jag kommer sitta i kassan på konsum. Tur att jag inte behöver vara där så ofta längre i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Miss bill

OMG! Finasde killen i bloggvärlden! <3



Dede är helt otroligt vacker, han kan inte ens ha bilder längre för att tjejer stalkat honom till fotbollsmatcherna!

RÖSTA på honom att han ska bli offentlig igen o lägga upp bilder!!



Helt OTROLIGT VACKRA KÄRLEKSTEXTER, DRÖMKILLE!



Alla följer han typ nu!



www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se



/ Miss Bill - Ansök gärna på min blogg om styling med!

2011-02-11 @ 19:03:08
URL: http://missbill.se
Postat av: sofia

JAG HATAR REKLAMKOMMENTARER :O jsut saying...man tittar och bara "oooh kommentarer" sen bara...näe....skit i det då -_-... nå men okej det jag hade tänkt fråga var om du är i stan nästa helg? måste in och fixa pass så skulle vara kul att få se dig <3 hoppas du hade mys med emma btw :D

2011-02-12 @ 08:11:08
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0