Tentaplugg


Klassfest med ES3d + Arwid

Visst var det jag som för några dagar sen sa att jag skulle ha med mig kameran och ta lite roliga kort på mina klasskamrater? Hur tror ni det gick? Inte alls bra om jag ska var helt ärlig, jag är så sjukt glömsk.. Men vi har fått en massa annat vettigt gjort istället. Tentaplugg är det som står på schemat tills på fredag (sen är jag friii) och då menar jag verkligen Jämt. Ska laga mat, äta och gå på toa typ, annars ska jag plugga. Kul va? Nä, men, fan va skönt det kommer att vara när det är bort gjort. Hoppas bara det går vägen.

Kommentarer
Postat av: sofia lundberg

Fota någon dag:)?

2011-02-20 @ 12:04:02
URL: http://sofiaelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0