Garden Party



Jag längtar till sommaren, Foto: Ida Nilsson


Oj, statistiken var ju helt brutal igår! Många som var sugna på att se lägenheten antar jag, hoppas ni tycker den är fin. Som sagt är det många små saker som ska fixas, men jag gillar den.

Nu ska jag iväg till universitetet, och jag ska faktiskt gå denna morgon (yes, ni hörde rätt!). Jag brukar oftast åka buss på morgonen och gå hem, men vad tusan, måste börja orka stiga upp lite tidigare, om man bara vänjer sig så är det ju lugnt. Har dock en dryg dag idag, går enda till kl 16.00 (ja, det är långt för oss socionomare, vi är vana att få sluta kring 12). Och eftersom jag är så lat så gjorde jag inte bort min Inledning idag så att jag med gott samvete skulle kunna ta det lugnt imorgon, näe jag får skriva på den när jag kommer hem istället, suck. Som man bäddar får man ligga.

Näe, nu måste jag kila om jag ska hinna kliva alla stegen till universitetet i en lagom hastighet utan att komma försent.

Kommentarer
Postat av: Ida

16 Emelie? Är det ett skämt eller!? ;)

2011-02-08 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0