En milstolpe i livet


Jag ska flytta till Umeå!!

Ja, ni läste rätt, jag har lyckats hitta mig en fin liten 1:a Öst på stan i Umeå och jag flyttar dit på lördag! Det kommer att bli så sjukt spännande!

Så idag ska jag vara otroligt ambitiös och effektiv. Ska iväg på Campus nu och försöka skriva klart den lilla delen av grupparbetet vi ska ha gjort till på fredag (hoppas till gudarna att jag blir klar idag), sen blir det stor handling på solbacken - Willys, Rusta och ÖB för att införskaffa sådant där som tråkigt men sjukt nödvändigt till den egna lyan. Sen blir det hem och försöka packa ihop det jag hinner idag.

Så nu bär det av mot första stoppet, Campus!

Kommentarer
Postat av: emma

åhh så himla kul för dig:)! Kommer och hälsar på när du börjar få till det =DD

2011-01-25 @ 18:03:31
URL: http://emmajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0