Två rätters



Foto: Jag

Jag måste ju få skryta lite om våran extremt goda middag, åt så mycket att jag trodde jag skulle sprängas, men gott var det! Sen tycker jag att jag borde få lite extra kredd för mina fina uppläggningar, eller vad tycker ni ;)?

Efter måltiden såg vi ju "Salt" och den var faktiskt riktigt bra, men jag har bara en fråga? Va fan hände med slutet?! Måste ju komma en två? Eller? Alltså, jag tycker om filmer som lämnar lite frågetecken efter sig så man får tänka själv. Men det där var tusan alldeles för många frågetecken för min smak! Jaja, man får se om det kommer en uppföljare eller om regissören bara ville sätta griller i huvudet på oss.

Nu ska jag i alla fall fara och hämta familjen i Långviken där de har spenderat sin kväll. Så nu ska jag ut i skogen med gröna faran (volvon)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0