Dagen efter


Foto: Ola Harström

När jag steg upp i morse kände jag inte riktigt för att fara till Bureå och jobba, men det var ju bara 5 timmar och jag mådde riktigt bra trots att det är dagen efter, så varför inte tjäna lite cash? Är dock rätt otaggad på att jag inte är ledig förän på fredag igen, speciellt eftersom det är långa dagar jag har framför mig. Men en tre dagars lång helg kommer sitta fint!

Nu på kvällen har jag umgåtts med systeryster, kvällen erbjöd mjukiskläder, chips och filmen "Easy A". Den var faktiskt rätt bra, lagomt seriös en dag som denna. I morgon blir det som sagt jobb igen (därav ingen festival för mig ikväll), men bara från 8 till 13, så jag kommer ha hela dagen på mig att göra mysiga saker (vad återstå att se dock).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0