Konfrimation






Foto: Jag

Min kära lilla syster tog konfrimationen igår, trots att det var en sjukt varm dag så blev det väldigt trevligt ändå! Träffade stora tjocka släkten och fick lyssna på när Paulina sjöng i kyrkan, hon var väldigt duktig faktiskt. Men det är klart, hon släktar ju på sin stora syster *hoststolthost*. Tog en välda massa bilder, men glömde min egna kamera hemma och Paulina hade bara tagit med standard objektivet till sitt, så det blev kanske inte riktigt så "konstnärliga" bilder som jag skulle velat. Men det hela förevigades ju på bild och det är ju det viktigaste.

Efter själva cermonin åkte alla 18 personer hem till oss och åt gomat. Tog en massa bilder då också, men kanske lägger upp dem i morgon istället.

Angående min extremt dåliga uppdatering så har det att göra med att jag jobbar väldigt mycket och är därför hos min far i bureå där jag inte alltid har internet och dessutom absolut 0 bilder. Så det här med att uppdatera varje dag kommer inte att hända. Det kommer upp då det kommer upp helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0