Legend of the guardians





Har haft en väldigt härlig helg i Umeå med Samuel, vi har mest myst och tagit det lugnt tillsammans. Ibland behöver man sådanna helger. Vi mötte som sagt också upp Viktoria och Emil igår på Lottas krog för att äta gott och bara mysa i det härliga vädret, jag fick till och med köpa mig ett glas vitt (är egentligen 20 års åldersgräns där) sedan for vi till mig och såg film. Det kändes precis lagomt ambitiöst och härligt faktiskt.

Idag for jag faktiskt ut och sprang och sedan drog jag vidare till Warg för att se film och catcha upp lite. Vi såg filmen "Legend of the guardians: The owls of ga'hoole" som typ var den vackraste animerade film jag någonsin har sett! Låt er inte luras av filmens omslag, jag har alltid tyckt att det ser ut som en barnfilm, men den är långt ifrån det. Det är faktiskt en spännande och lite sorglig historia. Så ni som gillar animerat, se denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0